(VIDEO) “NAVIJAČI SU PLAKALI, TRENER HISTERISAO, A ONDA SAM ZABIO” Džeko napisao životnu priču! - Sportski defakto

Breaking

subota, 29. rujna 2018.

(VIDEO) “NAVIJAČI SU PLAKALI, TRENER HISTERISAO, A ONDA SAM ZABIO” Džeko napisao životnu priču!




Najbolji igrač u historiji bh. reprezentacije Edin Džeko otvorio je dušu za jedan inostrani medij. "Bili smo gotovi", rečenica je kojom Edin Džeko započinje svoju emotivnu životnu priču u tekstu napisanom za američki portal The Players' Tribune. Portal je to koji profesionalnim sportašima diljem svijeta omogućuje da iz vlastite perspektive ispričaju zanimljive anegdote i priče, a Džekina je upravo takva.



Najbolji igrač u historiji bh. reprezentacije Edin Džeko otvorio je dušu za jedan inostrani medij. “Bili smo gotovi”, rečenica je kojom Edin Džeko započinje svoju emotivnu životnu priču u tekstu napisanom za američki portal The Players’ Tribune. Portal je to koji profesionalnim sportašima diljem svijeta omogućuje da iz vlastite perspektive ispričaju zanimljive anegdote i priče, a Džekina je upravo takva.

Svoj tekst započinje legendarnim trenutkom Premiershipa koji nikada neće biti zaboravljen. 2012. Džeko je igrao za Manchester City i Građanima je trebala pobjeda u posljednjem kolu prvenstva kako bi stigli do prve titule u povijesti. Protivnik je bio QPR koji se borio za ostanak, ali stvari nisu išle u dobrom smjeru. Igrala se sudačka nadoknada i City je kod kuće gubio 2:1. United je na gostovanju kod Sunderlanda slavio 1:0 i nestrpljivo očekivao kraj utakmice kako bi se moglo početi slaviti.

U tim trenucima odvijala se potpuna ludnica na Etihadu. Džeko je udarcem glavom izjednačio u 92. minuti. Igrale su se još tri. “Mislio sam da smo gotovi. Kao da se nitko nije znao nositi s pritiskom. Svi smo mislili da smo prokockali sjajnu sezonu u jednoj utakmici. Kada gubite 2:1 u sudačkoj nadoknadi u videoigri, nema šanse da okrenete utakmicu. Gotovo je. Pokušajte sada to napraviti. Nemoguće je. Kada sam zabio, derao sam se na sve: Ajmo, ajmo! Ima još tri minute. Možda još nismo gotovi?”
Posebno je zanimljivo da je QPR do vodstva 2:1 stigao s igračem manje, ali unatoč tome City nije uspio poravnati rezultat do nadoknade. Konačnu slavu Cityju donio je Aguero golom za titulu u 94. minuti koji je komentator Martin Tyler legendarno prokomentirao: ”Agueroooooo!” “Ne znam kako smo uspjeli, definitivno nam je netko s neba dao šansu da preživimo. Ljudi me stalno ispituju za taj pogodak Aguera, kakav je osjećaj bio na terenu u tom trenutku. Iskreno, najjača emocija koju sam osjetio bila je olakšanje.

Ne možete zamisliti koliko mi je bilo lakše kada je taj gol ušao. Cityjeva prva titula nakon 44 godine osvojena na takav način? Ludo. Ta utakmica mi je pokazala da u nogometu i životu nikada ne smiješ odustati. Ako odustaneš, onda si gotov. Mi smo bili gotovi, ali vratili smo se ni iz čega.” Džeko trenutno igra za Romu u talijanskoj Serie A. Tamo se profilirao kao jedan od najboljih napadača lige. U 145 utakmica za Rimljane zabio je 74 pogotka.

Nema komentara:

Objavi komentar