Ibra objavio fotografiju koljena nakon ozljede: Rekli ste da sam gotov, ali ja sam rekao NE! (FOTO) - Sportski defakto

Breaking

petak, 3. kolovoza 2018.

Ibra objavio fotografiju koljena nakon ozljede: Rekli ste da sam gotov, ali ja sam rekao NE! (FOTO)

Osim objavom na Instagramu, Zlatan je i na terenu poručio kritičarima da još nije gotov jer je u 17 utakmica zabio 15 golova


U 17 odigranih utakmica u MLS-u, Zlatan Ibrahimović postigao je 15 golova. Učinak je to bivšeg švedskog reprezentativca otkako je iz Manchester Uniteda prešao u LA Galaxy.
Crvene vragove Ibrahimović je napustio nakon teške ozljede koljena koju je pretrpio u četvrtfinalu Europske lige protiv Anderlechta, a s obzirom na njegovu dob (36 godina), mnogi su predviđali kako će zbog te ozljede Ibrahimović morati okončati karijeru, ali Ibra se vratio i poručio kako ima još dosta za pokazati. 
Osim igrama, to je poručio i objavom na svom Instagram profilu, na kojem je uz fotografiju koljena nakon ozljede napisao:

"Rekli su da je gotovo. Ja sam rekao NE."



Nema komentara:

Objavi komentar